5 niezbędnych suplementów, które każdy sportowiec musi wziąć

Sportowcy potrzebują całej energii, którą mogą zdobyć, aby odpowiednio trenować i rywalizować. Mogą to osiągnąć dzięki zrównoważonej diecie i przestrzeganiu rutyny fitness, aby wzmocnić swoje ciało. Ale pomimo tych wszystkich schematów, niektórzy sportowcy nadal doświadczają płaskowyżu fitness w pewnym momencie. Jeśli jesteś sportowcem, który radzi sobie z tą sytuacją, stosowanie niezbędnych suplementów może być najlepszym lekarstwem.

Eksperci z Bulk Nutrients uważają, że dodanie do diety suplementów takich jak białko w proszku może pomóc szybko zregenerować siły po treningu. Na szczęście można łatwo znaleźć różne suplementy z drogerii lub specjalistycznych sklepów zdrowotnych. Oprócz proszków białkowych, oto inne suplementy sportowe, które możesz uwzględnić w swoim planie fitness.

Multiwitaminy

Przyjmowanie multiwitamin może zapewnić wiele korzyści zarówno sportowcom, jak i nie-sportowcom. Chociaż nie mogą bezpośrednio pomóc w zwiększeniu wzrostu mięśni, multiwitaminy mogą pozwolić ciału zapobiegać chorobom. Jeśli masz zdrowsze ciało, możesz spędzić więcej czasu na siłowni. Jeśli szukasz pewnych dobrych niezbędnych suplementów na rynku, musisz zdobyć taki, który zawiera witaminy A, C, D, E i K.

Musi także zawierać kompleks witaminy B i inne minerały, takie jak potas, cynk, magnez i wapń. Ponieważ kobiety i mężczyźni nie mają takich samych potrzeb żywieniowych, możesz również poprosić ekspertów ds. Suplementów z Bulk Nutrients, aby pomogli Ci wybrać odpowiednie dla Ciebie multiwitaminy.

Aminokwasy rozgałęzione (BCAA)

Jeśli masz zamiar rozwinąć szczupłą sylwetkę, możesz wziąć suplement BCAA, aby pomóc ciału produkować więcej białek. Ten związek jest mieszaniną atomu węgla i różnych aminokwasów, takich jak walina, leucyna i izoleucyna. Jest idealny dla tych, którzy stale podnoszą ciężkie przedmioty. BCAA są również idealne dla sportowców, którzy potrzebują przerywanego postu. Na rynku można znaleźć różne formy BCAA, takie jak koktajle, batony i proszki.

Glutamina

Doskonałą alternatywą dla białka serwatkowego jako przekąski po treningu jest glutamina. Jest niezbędnym aminokwasem, który działa jako budulec dla rozwoju białka w twoim ciele. Może także dostarczać paliwa do komórek odpornościowych.

Jeśli weźmiesz glutaminę, możesz poprawić układ odpornościowy i zmniejszyć ryzyko zachorowania na choroby zakaźne. Ponadto niezbędne suplementy, takie jak glutamina, mogą pomóc w walce z katabolizmem, pomagając jednocześnie mięśniom w regeneracji po ciężkim treningu.

Oleje rybne

Wszyscy sportowcy potrzebują olejów rybnych, aby uzyskać niezbędne kwasy tłuszczowe Omega 3. Może pomóc w karmieniu mięśni i poprawie zdrowia układu sercowo-naczyniowego. Ponadto ten suplement może pomóc w regulacji hormonów i obniżeniu poziomu ciśnienia krwi. Badania wskazują również, że oleje rybne są również niezbędne do utrzymania dobrego zdrowia psychicznego.

Włókna Inuliny

Oprócz prawidłowego odżywiania i regularnych treningów wszyscy sportowcy potrzebują również zdrowego trawienia, aby osiągać lepsze wyniki w wybranym sporcie. W końcu problemy z wypróżnieniami mogą odciągnąć uwagę od skoncentrowania się na nadchodzącej grze.

Z tego powodu musisz włączyć suplement diety z dodatkiem błonnika inulinowego, aby utrzymać zdrowe jelita. Jest to jeden z podstawowych suplementów poprawiających kondycję serca ze względu na jego składnik prebiotyczny.

Jeśli chcesz poprawić swoją grę jako sportowiec, musisz wziąć pod uwagę te suplementy, aby utrzymać zdrowie i energię. Pozwoli to również uzyskać jak najwięcej składników odżywczych bez konieczności dodawania większej ilości kalorii do diety. Upewnij się, że korzystasz tylko z legalnych źródeł suplementów, aby uniknąć podrabiania produktów lub produktów, które jeszcze nie spełniają standardów FDA.